اين دانشجوي تايوانيالاصل، در حقيقت مدارات دو دستگاه را با هم مرتبط كرده، از اين رو چرخش ماشينلباسشويي به مهارت بازيكن وابسته است. با گذراندن سطوح مختلف بازي با يك امتياز مناسب و بدون توقف در طول بازي، كار لباسشويي به سرعت انجام خواهد شد؛ اما درصورتي كه بازيكن از مهارت لازم برخوردار نبوده و ببازد، كار لباسها نيز ناتمام باقي خواهد ماند. در اين حالت، ماشين لباسشويي در جا خاموش شده و تا زماني كه بازيكن سكه جديدي نينداخته و بازي را ادامه ندهد، روشن نخواهد شد.
«چن» اين ايده را پس از سالها بازي با بازيهاي ويدئويي به دست آورده و اظهار كرد: من متوجه شدم كه مهارتهايي كه طي سالها در دنياي مجازي به دست آوردهام، در دنياي واقعي بياستفاده بوده و تصميم گرفتم براي آنها نوعي كاربري ايجاد كنم.